2012/05/18

初の海外チャレンジサイト☆

海外のチャレンジサイトMy Creative Sketchesに初挑戦です!

英語が苦手なので、やり取りできるかかなり不安ですが、一歩踏み込まなければ何も変わらないと思い、挑戦する事にしました!!

ドキドキする〜!!






作品は次男が誕生した日に撮った写真を使って作りました。
弟の誕生をずっと待ちわびていた娘が、嬉しくて、触りたくて仕方ない様子がかわいくて。

優しく、大事そうに触れ、「私が守って行くよ」と話していたので、この小さな母性をサークルで表現してみました。

とってもお気に入りの作品です。


これを機に、今後もチャレンジサイトに頑張って投稿していこうと思います!!

8 件のコメント:

  1. What an adorable page!! Thanks for playing along with us!!

    返信削除
  2. Aw this is absolutely gorgeous! Such adorable photos, thanks for taking part in the sketch challenge.

    返信削除
  3. Beautiful layout, Thank you for joining in our challenge
    I love your page

    返信削除
  4. This page is just so sweet with the adorable photos! CUTE!!!! Thanks so much for playing along with us!

    返信削除
  5. AWWWWWWWW so sweet & adorable! Thanx for playing at MCS

    返信削除
  6. This is the sweetest page. I love it!

    返信削除
  7. Your layout is just so sweet! Totally love your take on the sketch!

    返信削除
  8. just so beautiful and sweet!!

    返信削除